آرشیو اخبار و مقالات


یارانه 15 درصدی دولت آلمان برای کاهش آلودگی محیط زیستی در صنعت فولاد

دولت آلمان در نظر دارد برای رسیدن به سطح کربن خنثی به صنایع مختلف از جمله فولاد در قبال کاهش انتشار کربن، یارانه ۱۵ ساله اعطا کند.

1402/12/01
ادامه مطلب

افتتاح سه پروژه فولاد خوزستان در دهه فجر

شرکت فولاد خوزستان با افتتاح از سه پروژه در دهه فجر انقلاب افتخار دیگری را برای خود ثبت کرد. یادداشت مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان را می‌خوانید.

1402/11/23
ادامه مطلب

کاهش 15درصدی در تعرفه صادرات فولاد

طبق شنیده ها، نرخ جدید عوارض صادراتی زنجیره فولاد توسط کمیسیون اقتصادی دولت تصویب و یک تا ۱۵ درصد کاهش یافت.

1402/11/18
ادامه مطلب

فولاد مبارکه دستاورد نظام اسلامی

ویژه‌برنامه بزرگداشت ۴۵ امین فجر انقلاب اسلامی مردم ایران در فولاد مبارکه با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در محل معراج‌الشهدای این شرکت همراه با تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر ایران اسلامی برگزار شد.

1402/11/15
ادامه مطلب

نمای غیر از نسوز ممنوع

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز با بیان اینکه بکاربردن کامپوزیت‌های غیراستاندارد در نمای ساختمان‌ها غیرقانونی است، گفت: از سال ۹۵ استفاده از چنین مصالحی در بافت های تاریخی شهر تبریز ممنوع شده است.

1402/11/14
ادامه مطلب

توافق کارگران ملی فولاد و کارفرما

نمایندگان کارگران شرکت گروه ملی فولاد ایران و کارفرما درخصوص اجرای طرح طبقه‌بندی حقوق به توافق رسیدند و کارفرما برای دومین بار قول داد که این مطالبه کارگران خوزستانی را اجرا کند.

1402/11/09
ادامه مطلب

افتتاح سیمان عمران آریا کمکی به اشتغال جوانان اندیمشکی

جوانان جویای کار شهرستان «اندیمشک» در استان خوزستان خواستار تسریع در ساخت کارخانه «سیمان عمران آریا» و رفع مشکلات و بازگشایی این پروژه اشتغال‌زایی شدند.

1402/11/04
ادامه مطلب

لبخند سرمایه گذاری در حوزه فولاد این بار به کردستان

استاندار کردستان از سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد تومانی ایمیدرو در حوزه کنسانتره و گتدله‌سازی در بیجار خبر داد.

1402/11/04
ادامه مطلب

در میان 10 تولید کننده جهان در صنعت فولاد هستیم

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: صنعت فولاد کشور با همت و تلاش متولیان توانست در میان ۱۰ تولیدکننده برتر دنیا قرار گیرد که این مهم با برنامه‌ریزی و تلاش متولیان و مدیران این بخش انجام شده است.

1402/11/03
ادامه مطلب

فولاد هرمزگان در 10 ماه 28 رکورد در حوزه تولید

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد: این شرکت با ثبت 28 رکورد در تمام حوزه‌های مرتبط با تولید در 10 ماهه امسال، به خوبی روند توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته است و ما باید به نحو احسن از تمامی دست‌اندرکاران شرکت فولاد هرمزگان برای ثبت این موفقیت‌ها و همچنین برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم تشکر و قدردانی کنیم.

1402/11/03
ادامه مطلب